16 Eylül 2013 Pazartesi

Erenimo Okul Yolunda

 
 
Bizim nesil şimdiki nesle göre biraz daha safmıydı diye düşünüyorum bazen.
Eren 3 yaşında olup tüm şarkıları ezbere biliyorken benim hafızamda Daha dün annemizin kollarında yaşarken... beliriyor.
Sonra bayramlardaki Rahmetli Barış Manço'nun şarkısı ile içimizi kaplayan heyecan.
 
Erenin kreşteki ilk günü biraz iyiydi aslında ama etrafında ağlayan arkadaşları olduğu için oda bocaladı eve eve gidelim diye merdivenlerden kucağıma atladı :)
 
Bir hafta öyle böyle göndermişken bugün tekrar gitmedi yarın için ise umutluyum inşallahhh...
 
Cumartesi günü ilk veli toplantısı vardı öğretmeni Hatice hanım eren için çok sevgi dolu bir çocuk dedi evet benim sevgi kelebeğim aşk ve merhamet dolu.
 
Seni çok seviyorum oğlum dilerim kreş ile başlamanı umut ettiğim eğitim hayatında yolun hep açık, aydınlık ve başarılarla dolu olur.
 
Rabbim hep güzel günlerini göstersin.
 
Seni Çok Seviyorum
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder