6 Haziran 2011 Pazartesi

11.ayda Eren


Karga karga gak, Gelicem, Anne, Baba, Mama, Bu(su) ve henüz ne olduğunu anlayamadım bir çok şey söylüyorsun
Müzik dinlemeyi çok seviyorsun, seni sakinleştirebildiğim tek şey müzik.
Her müziğe oynuyorsun, ben karga sesimle şarkı söylediğimde bile alkış yapıyorsun.
Yıkanmayı çok seviyorsun şampuan ile yıkanıyorsun seni küvetinden aldığımda şampuanın hala elinde oluyor, giyinirkende öyle ve elinden aldığımda kıyameti kopartıyorsun ve yine müzikle sakinleşiyorsun.
Bir şekilde iki elimizi yakalayıp yürümek istiyorsun özellikle balkon ve sokak kapısına götürüyorsun bizi.
İlk arabam ile yürüme alıştırmaları yapıyorsun, düşmekten çok korkuyorsun kendine tutacak bir yer bulup istediğin her şeye ulaşıyor ve elde ediyorsun ve ben buna bayılıyorum.
Park’ı çok seviyorsun. Sallanmaya, kaymaya bayılıyorsun. Sen gülünce dünyalar benim oluyor.
Gece 3 e kadar kendi yatağında yatıyorsun gece 03:00 olduğunda kalkıp yatağında oturuyor ve ağlamaya başlıyorsun yanımıza aldığımızda ise bir babana bir bana bakıp kıkır kıkır gülüyorsun, işte geldim diyorsun sanırım.
Sabah 6 da uyanıp biz işe giderken arkamızdan ağlıyorsun ve ben buna çok üzülüyorum meleğim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder